هدایای تبلیغاتی شب یلدا صنایع دستی

تولیدکننده

تامین کننده هدایای سازمانی

 

هدایای تبلیغاتی شب یلدا صنایع دستی

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا در جای جای ایران باستان
نزدیک به هزار سال است که آخرین پاییز یعنی شب یلدا که تاریک ترین و درازترین شب سال است توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و آیین ها و رسومات چند شب در این شب به یاد ماندنی در کنار هم اسپری می کنند، شب زیبایی که در شهرهای مختلف ایران آداب و رسومی دارد.

آداب و رسوم خاص شب یلدا از گذشته تا به امروز
یکی از مهم ترین شب های ایران باستان شب یلدا می باشد که از دیرباز تا امروز مورد توجه و اهمیت ایرانیان واقع شده است جشن ها و شب نشینی هایی است که در این شب توسط مردم در اقصی نقاط کشور برگزار می شود یک سنت دیرینه می شود. شود که تا امروز نه تنها از ارزش آن چیزی کم نشده است بلکه جایگاه بسیار ویژه ای در نزد ایرانیان پیدا کرده است.

آداب و رسوم کشور ما در شب یلدا متفاوت تر از سایر کشور ها می باشد امروز ما می خواهیم هر چیزی را که به این شب عزیز و خاص است در بخش فرهنگ و هنر نمناک برای شما کاربران عزیز بازگو کنیم.

شب یلدا بلندترین شب سالی که به زمان مابین غروب آفتاب از تاریخ 30 آذر یعنی آخرین روز پاییز تا طلوع آفتاب 1 دی ماه یعنی اولین روز زمستان می شود مصادف با انقلاب زمستانی در نیمکره شمالی می باشد به همین دلیل از آن تاریخ بعد از آن به طول می انجامد. شب کوتاه تر و طول روز بیشتر می شود.

هدایای تبلیغاتی شب یلدا صنایع دستی

ظروف میناکاری یلدایی
خرید ظروف یلدایی
فروش ظروف میناکاری
ظروف سفال
ساخت ایران
آدرس:همدان لاله جین بلوار 45 متری
ارتباط با پشتیبانی:09216163824
تامین کننده هدایای سازمانی
هدایای یلدایی
صنایع دستی