بازار عمده فروشی شیراز

تولیدکننده انواع سفال وسرامیک تزئینی

 

بازار عمده فروشی شیراز

بهترین مراکز خرید و بازار های معروف شیراز

سفر بدون بازارگردی و پاساژگردی انگار چیزی کم دارد! بخصوص برای خانم ها که در هیچ سفری بازارگردی را از دست نمی دهند. خریدهایی که بعدها با دیدن آنها به یاد روزهای خوش سفر می افتیم. آمارها نیز نشان می دهد مردم بخش زیادی از پول خودشون رو صرف خرید در سفرها می کنند.

شهر شیراز به داشتن بناهای تاریخی ارزشمند مشهور است و بازارهای شیراز هم دست کمی از این بناهای تاریخی ندارد، چراکه قدمت برخی از آنها به دوران قاجار و یا پیش از آن برمی گردد. برخی از بازارهای شیراز، حتی اگر ۱۲ نیمه شب به آنجا برویم، هنوز هم زنده هستند و مردم در غلغله و در حال خریدند. شیراز مراکز خرید مدرن زیادی هم دارد که آنجا می توانید اجناس اصل و لاکچری پیدا کنید. ساده بگوییم عشاق خرید در بازارهای شیراز می توانند از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا کنند!

بهترین مراکز خرید و بازار های معروف شیراز

شهر شیراز به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگردی کشور علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی مناطق گردشگری دیگری چون بازارها و مراکز خرید نیز دارد که به تبع موقعیت گردشگری آن توسط دولت و مردم رشد یافته‌اند. با وجود اینکه بازار وکیل یکی از بهترین مراکز خرید شیراز است و از جنبه تاریخی و شهرت سرآمد این شهر است، بازار‌ها و مراکز خرید دیدنی دیگری نیز در این شهر وجود دارد که محبوب و مشهورند.

از سری این بازارها می‌توان به بازار حاجی شیراز، بازار طالقانی، بازار مسگر‌های شیراز، مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع تجاری زیتون فارس، سرای مشیری شیراز، مجتمع هامون شیراز، مجتمع تجاری ستاره فارس، مجتمع تجاری آفتاب فارس، مجتمع تجاری سلطانیه، مرکز خرید حافظ، مرکز خرید انقلاب، مجتمع تجاری الماس، مجتمع تجاری سعدی، بازارچه بعثت، مجتمع تجاری آناهیتا، مجتمع تجاری پارس، پاساژ شهر شب، پاساژ ملاصدار، پاساژ برق و همچنین به بهترین بوتیک های شیراز اشاره کرد.

ارتباط باپشتیبانی: 09216163824