روسیه بهترین بازار برای صادرات صنایع دستی

تولیدکننده انواع سفال وسرامیک

صادرات ظروف میناکاری

صادرات کالا به روسیه

ظروف میناکاری یکی از روشهای ارز آوری مورد استقبال است که خرید ظروف میناکاری را برای مشتریان خارج از کشور راحت میکند.

صنایع دستی ایران علاوه بر سابقه تاریخی هفت هزار ساله از تنوع، جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار است که می‌تواند به عنوان یکی از تولیدات مهم هنرمندان ایران زمین در توسعه گردشگری و مبادلات فرهنگی نقش بسزایی ایفا کند.

روس ها چه چیزهایی از ایران می‌خرد؟

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عملیات بازرگانی هر کشوری صادرات و واردات است. زمانی‌که از کالا، محصول یا محصول کشاورزی به وفور در کشور وجود دارد می‌توان آن را به خارج و کشورهای همسایه صادر کرد.

کشور روسیه مقصد مناسبی برای صادرات کالا از ایران است. اما برای صادرات به روسیه، ابتدا باید بدانید این کشور به چه کالاهایی نیاز دارد، بزرگترین کشورهای صادرکننده به روسیه کدام‌اند و چه کالاهایی و را به این کشور صادر می‌کنند؟

 

روس ها از گذشته‌های دور روابط تجاری و سیاسی مناسبی با ایران داشته است. از این رو، صادرات به روسیه، مورد استقبال اکثر تاجران و بازرگانان ایرانی می‌باشد. علی‌رغم این موضوع،

مسیر تجارت با روسیه، مانند سایر کشورهای همسایه در شرایط کنونی دارای فرازونشیب‌های زیادی می‌باشد که باید از آن‌ها اطلاعات کاملی کسب کرد.

با وجود اینکه کشور روسیه دارای روابط سیاسی مناسب و دور از تنش با تمامی کشورهای جهان است، بنابراین بازار خوبی برای صادرات کالا به روسیه وجود دارد. برای صادرات به روسیه، باید از شرایط صادرات کالا به این کشور، قوانین گمرک روسیه و سایر قوانینی که در این زمینه تدوین شده است، به خوبی آشنا باشید.

در غیر این صورت، تجارت با روسیه برای شما ممکن نخواهد بود. اگر جزو افرادی هستید که تمایل دارید صادرات به روسیه را آغاز کنید، باید با بهترین و پرسودترین کالاهای ایرانی و که به روسیه صادرمی‌شوند، آشنا شوید.

چه کالاهایی به روسیه صادر کنیم؟

روسیه دارای دسترسی مناسبی از همه جهت‌ها به آب‌های آزاد دارد. وجود تعداد زیادی از

بندرهای بارکشی کالا و فراهم‌کردن زیرساخت‌های وارداتی و صادراتی در این کشور، باعث شده ست تا روسیه به یکی از قطب‌های تجارت در منطقه تبدیل شود.
(صادراتی)
امروزه، بسیاری از تاجران مشغول صادرات به روسیه هستند و سود زیادی از این طریق کسب می‌کنند.

بازار روسیه برای بازرگانان ایرانی شناخته‌شده نیست:
بهروز الفت، مدیرکل دفتر اروپا، آمریکا و کشورهای CIS سازمان توسعه تجارت، دلایل کاهش مبادلات تجاری میان ایران و روسیه را برشمرد و اظهار کرد: ارتباط با کشورهای همسایه شمالی، روسیه و اوراسیا با مشکل مهم عدم آماده سازی زیرساخت‌های ارتباطی نسبت با سایر همسایگانمان روبه‌رو است. این مشکل در فراهم نبودن امکانات لجستیکی، خطوط حمل‌ونقل و تفکر بنگاه‌های تجاری ما خلاصه می‌شود.

جهت خرید عمده با پشتیبانی درارتباط باشین.

09216163824

روسیه چه چیزهایی از ایران می‌خرد؟

خریدصنایع دستی ایرانی