صنعت سفال ایران سال هاست که به دلایل مختلفی رشد کرده و کاربردهای متنوعی دارد که به دیگر کشورها نیز صادر می شود.

سفال لالجین همدان

تولید کننده انواع سفال و سرامیک تزئینی 09216163824

از میان تمام صادرکنندگان سفال، شهر لالجین مهمترین مرکز در کشور است که برای مدتی است که این صنعت را در خود جای داده است.

سفال لالجین جزو آن دسته هنرهایی است که در خانه های بسیاری از ما ایرانیان وجود دارد و شهر لالجین یکی از شهرهای گردشگری استان همدان است که به پایتخت سفال ایرانhttps://www.parnoun.com/ معروف است. https://www.digikala.com/برای رفتن به آن ها باید حدود ۲۵ کیلومتر از شهر همدان خارج شوید و به این منطقه برسید.https://basalam.com/aboukhak

اگر نگاهی به آثار به دست آمده در منطقه لالجین بندازیم متوجه می شویم که پیشینه سکونت در این منطقه به حدود سده پنجم هجری می رسد. در این مطلب علاوه بر سفال لالجین به معرفی این منطقه می پردازیم.

کارگاه های لالجین روز به روز به سمت صنعت مدرن در حال پیشرفت هستند که نیاز برخی از کشورهای پیشرفته و درحال توسعه با تکنولوژی و صنعت به روز بر طرف کند

 

یکی از مهم ترین دلایل صنعتی شدن کمک به اقتصاد کشور و سهم کوچکی از بازار جهانی برای توسعه و معرفی شهر سفال به جهانیان میباشد.

که با سرعت درحال انجام میباشد.

مجموعه آب وخاک توانسته سهم اندکی از صادرات و ارسال کالای صنایع دستی به کشور های حوزه خلیج فارس و … را به صورت مداوم انجام دهد.

که این امر باعث اشتغال زایی و ارز آوری در کشور شده است

لالجین همدان یکی از شهرهای محبوب https://aboukhak.com/استان میباشد که هر ساله میزبان میهمانان بسیاری از شهرها و کشور های مختلف میباشد.

 

تولیدی سفال آب وخاک

تولید کننده سفالhttps://aboukhak.com/ میناکاری بازاری وvip صادراتی میباشد

که با بیشترین تولید در کشور عرضه میشود.

لالجین شهر جهانی سفال

جهت مشاوره با دفتر آب و خاک تماس بگیرید

988134525481+

989216163824+