چه کالاهایی به عمان صادر کنیم؟

تولیدکننده انواع سفال وسرامیک

 

چه کالاهایی به عمان صادر کنیم؟

 

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عملیات بازرگانی هر کشوری صادرات و واردات است. زمانی‌که از کالا، محصول یا محصول کشاورزی به وفور در کشور وجود دارد می‌توان آن را به خارج و کشورهای همسایه صادر کرد.

کشور عمان مقصد مناسبی برای صادرات کالا از ایران است. اما برای صادرات به عمان، ابتدا باید بدانید این کشور به چه کالاهایی نیاز دارد، بزرگترین کشورهای صادرکننده به عمان کدام‌اند و چه کالاهایی و را به این کشور صادر می‌کنند؟

 

کشور عمان از گذشته‌های دور روابط تجاری و سیاسی مناسبی با ایران داشته است. از این رو، صادرات به عمان، مورد استقبال اکثر تاجران و بازرگانان ایرانی می‌باشد. علی‌رغم این موضوع، مسیر تجارت با عمان، مانند سایر کشورهای همسایه در شرایط کنونی دارای فرازونشیب‌های زیادی می‌باشد که باید از آن‌ها اطلاعات کاملی کسب کرد.

با وجود اینکه کشور عمان دارای روابط سیاسی مناسب و دور از تنش با تمامی کشورهای جهان است، بنابراین بازار خوبی برای صادرات کالا به عمان وجود دارد. برای صادرات به عمان، باید از شرایط صادرات کالا به این کشور، قوانین گمرک عمان و سایر قوانینی که در این زمینه تدوین شده است، به خوبی آشنا باشید.
در غیر این صورت، تجارت با عمان برای شما ممکن نخواهد بود. اگر جزو افرادی هستید که تمایل دارید صادرات به عمان را آغاز کنید، باید با بهترین و پرسودترین کالاهای ایرانی و که به عمان صادرمی‌شوند، آشنا شوید.

چه کالاهایی به عمان صادر کنیم؟

 

کشور عمان دارای دسترسی مناسبی از همه جهت‌ها به آب‌های آزاد دارد. وجود تعداد زیادی از بندرهای بارکشی کالا و فراهم‌کردن زیرساخت‌های وارداتی و صادراتی در این کشور، باعث شده است تا عمان به یکی از قطب‌های تجارت در منطقه تبدیل شود.
(صادراتی)
امروزه، بسیاری از تاجران کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به صادرات به عمان مشغول هستند و سود زیادی از این طریق کسب می‌کنند.
اقتصاد عمان بیشتر بر پایه صنایع کشاورزی، مواد معدنی و همین‌طور صنعت سودآور ماهیگیری می‌باشد.
(صادراتی)
این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که اکثر مناطق کشور عمان دارای اقلیم خشک و بیابانی هستند! البته صادرات نفتی هم تاثیر به‌سزایی در درآمدزایی دولت این کشور دارد. بر این اساس، تاجران عمانی بیشتر قصد دارند تا محصولات کشاورزی و معدنی را به داخل کشور وارد کنند.
(صادرات صنایع دستی)

جهت خرید عمده با پشتیبانی درارتباط باشین.

09216163824