کالاهای صادراتی به کویت چه محصولاتی هستند؟

تولیدکننده انواع سفال وسرامیک

کالاهای صادراتی به کویت چه محصولاتی هستند؟

حیوانات زنده، فرش و کف پوش، سیمان کلینکر، حلوا ماهی،ضنایع دستی “پسته، سنگ گچ، گچ، مغز پسته، انواع بستنی، زعفران، پیاز، سیر،هندوانه و… از جمله محصولاتی هستند که به کشور کویت صادر می شوند. قابل ذکر است که در بین محصولات کشاورزی شیلات در این کشور در رتبه ی اول قرار دارند. در بین محصولات معدنی نیز سیمان بیشترین کاربرد را در این کشور دارد و صنعت کشتی سازی و مصالح ساختمان جزو صنایع پر کاربرد در کویت محسوب می شود.

صادرات به کویت

 

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا کشور کویت تا این حد مورد توجه تجار ایرانی قرار گرفته است؟ اگر بخواهیم دلایل اهمیت کشور کویت را به عنوان یک مقصد صادراتی مهم برای محصولات ایرانی بررسی نماییم می توان به مواردی من جمله نزدیک بودن کویت به کشور ایران از نظر همسایگی، موقعیت جغرافیایی عالی و دارای مرز دریایی با ایران، دارا بودن بنادر مختلف در سراسر این کشور، دارا بودن ارتباط با تاجرها در سراسر دنیا، ثبات اقتصادی در این کشور (کشوری ثروتمند و شیخ نشین)، دسترسی بالا به آدمهای بین المللی، حضور پررنگ جمعیت ایرانی در این کشور، دور بودن از حواشی و جنگ های خاورمیانه، تنوع ملیت و اینکه کویت یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه است اشاره کرد.

صادرات به کویت

به طور کلی بازار کویت از قابلیت بالایی برای صادرات کالا و خدمات برخوردار است؛ از ویژگی های اصلی بازار کشور کویت کیفیت بالای محصولات و استاندارد بودن آنهاست؛ اگر می‌خواهید به بازار کویت وارد شوید باید محصولاتی با کیفیت و با استانداردی بالا را ارائه دهید؛ بسته بندی مناسب و برچسب گذاری به زبان عربی نیز اهمیت زیادی دارد و در فروش محصولات شما تاثیر گذاراست. صادرات کالا از ایران به کویت بیشتر از طریق سنتی و توسط تجار خوزستانی و بوشهری انجام می‌شود،

که با بهبود کیفیت و برنامه ریزی صحیح می‌توان مقدار این صادرات را به شدت افزایش داد.

کالاهای صادراتی به کویت چه محصولاتی هستند؟

جهت خرید با پشتیبانی درارتباط باشین.   09216163824